sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Ihana Kaija Koo

Kirjoitin taannoin merkinnän siitä mistä minä haaveilen. Yksi haaveistani on ollut päästä Kaija Koon keikalle, ja niin onnekkaasti minulle kävi, että sinne jo pääsin. Kiitos sinulle joka sen mahdollistit. <3

 

Muistan miten alle kouluikäisenä päiväkodissa lauleskelin muiden lasten innoittamana Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas -biisin lomassa myös Kaija Koon Tule lähemmäs beibin kertosäettä. Silloin ei tullut niinkään mietittyä sanoituksien perimmäisiä tarkoituksia vaan kunhan lauleskeltiin. Olen aina pitänyt Kaija Koon musiikista, mutta kuitenkin vasta joitakin vuosia taakseppäin alkanut fanittaa Kaijaa aktiivisesti. Saatan kuunnella Kaijan kappaleita kirjaimellisesti aamusta iltaan, uudelleen ja uudelleen.. ja jatkaa taas seuraavana päivänä. Tuntuu, että kyllästymisen sijaan tykästyn niihin koko ajan vain enemmän


Kaija Koon musiikki on antanut minulle hyvin paljon toivoa ja iloa. Välillä tuntuu ihan kuin omat ajatukset ja elämäntilanne olisi kirjoitettu kappaleeksi.. ja se saa aikaan kylmiä väreitä. Sen lisäksi, että kuuntelen kappaleita paljon, soivat sanoituksen myös paljon päässäni mukana elämän iloissa ja suruissa.


Keikka Helsingin The Circuksessa oli upea. Oli hienoa saada laulaa mukana ja huomata miten hyvin tunteekaan eri biisien pieniäkin vivahteita. Mukana oli niin vanhaa kuin uutta tuotantoa, hittejä ja myös muutama vähemmän tunnettu kappale. Myös uusi Vain elämää -albumi oli otettu keikalle mukaan. Erityisesti minua ilahdutti se upea itsevarmuus ja rohkeus mikä Kaijasta lavalla huokui ja säteili. 


Seuraavaa Kaija Koon keikkaa odotellessa..
..kuuntelen lisää Kaija Koota!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti