maanantai 2. huhtikuuta 2018

Kolme hyvää

Nappasin maaliskuussa Optimismia ja energiaa -bloggajalta "kolme hyvää" haasteen tehtäväksi myös itselleni. Vihdoinkin sain sen tehtyä ja olipa mukava tehdä ja miettiä positiivisia juttuja. :)

-♥-♥-♥-♥-♥-

KOLME HYVÄÄ ASIAA PÄIVÄSSÄNI
♥ Vapaapäivä, yhteistä kotiaikaa mieheni kanssa.
♥ Tunnen itseni levänneeksi, huomenna jaksan palata takaisin arkeen.
Sen lisäksi, että on tullut edistettyä montaa "pakko hoitaa" asiaa (mm. taloyhtiö-, taloremontti- ja yleensä kotiasioita) niin olen myös ehtinyt viettämään rauhallista omaa aikaa. Hyvä mieli siitä, että asioita on tullut edistettyä. 

KOLME HYVÄÄ ASIAA MINUSSA
♥ Olen positiivinen, ainakin yritän olla.
♥ Monista elämäni vaikeuksista huolimatta olen jaksanut eteenpäin ja tällä hetkellä jaksan katsoa luottaen tulevaisuuteen.
♥ Yritän ilahduttaa ja huomioida muita. Koen ettei se ole minulta pois, vaan saan siitä myös itse valtavasti, kun huomaan toisen ilahtuvan.

KOLME HYVÄÄ ASIAA ELÄMÄSSÄNI
♥ Olen saanut ihanan aviomiehen, minulla on perhe ja ystäviä.
♥ Koen voivani hyvin. Se ei ole aina ollut itsestäänselvyys.
♥ Mietin mukavia asioita menneisyydessä, haaveilen positiivisesti odottaen ja luottaen tulevaisuudesta.

KOLME HYVÄÄ ASIAA TÄNÄ VUONNA
♥ Taloprojektimme on edennyt. Enää ei astuta maahan, kun mennään sisälle vaan oikeasti lattia alkaa hahmottumaan. Hankimme myös jo ale-laatat kylpyhuoneeseen ja eteiseen. Paljon on vielä kesken, mutta paljon on myös jo tehtynä.
♥ Kivoja matkoja mm. Dublinissa ja Tukholmassa. Mukavia matkoja on myös suunnitteilla tuleville kuukausille.
Olemme tällä hetkellä terveinä ja toivon mukaan saisimme olla myös jatkossa. 

KOLME HYVÄÄ ASIAA BLOGISSANI  
Olen ollut bloggaja jo 5,5 vuotta.
Lukijat
Monet tekstit on minulle itselleni tärkeitä ja toisinaan luen niitä uudelleen ja palaan tekstien kautta uudelleen muistoihin, jotka liittyivät aiheeseen ja hetkeen, kun kirjoitin merkinnän. 

-♥-♥-♥-♥-♥-

Saa toki napata ja myös itse täyttää. 

Minulla on myös kokemusta positiviisuuspäiväkirjan täyttämisestä, joka on siis ihan paperikirja, johon yleensä iltaisin kirjoittelen hyvin lyhyesti positiivisia juttuja mitä päivän aikana on tapahtunut. Toisinaan on pitkiä taukoja kirjoittamisesta, mutta koen ettei se haittaa ja aina voi aloittaa uudelleen. Olen yrittänyt olla tekemättä siitä velvollisuutta ja mielestäni ihan onnistunutkin. Suosittelen positiivisuuspäiväkirjaa tai yleensäkin positiivisten asioiden yhteenvetoja myös muille. Monissa asioissa on positiivinen puoli ja useimmiten sen miettiminen antaa voimaa ja toivoa. 

Viime päivinä olen ihastunut tähän biisiin:


"Ota lujasti kiinni niin tanssitaan
Yks eteen kaks taa
Tai paikallaankin pyöriä voidaan
Ei tärkeää oo kanssasi suunta tai määränpää
Saat mua niinkuin sokeaa kuljettaa
Voin kantaa sua jos vauhti uuvuttaa
Otan jalkoihin rytmin sun sydämestä
Lue karttaa mun kämmenestä"

Ihanaa huhtikuun alkua juuri sinulle!

4 kommenttia:

  1. Olipas mukava postaus! Täytyy katsoa, jos vaikka joskus tekisin tällaisen omaankin blogiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Kiva kun pidit ja suosittelen. :)

      Poista
    2. Pst. Vastaukseni haasteeseen nyt mun blogissa! Mukavaa torstai päivää sinulle. :)

      Poista
    3. Jee jee, kävin jo lukemassa. :) Samoin, mukavaa torstaita myös sinulle!

      Poista